مقالات, لوازم دیجیتال

عملکرد و کاربرد اندروید باکس

کاربرد اندروید باکس - بروژ مارکت

اندروید باکس دستگاه ساده و کاربردی می باشد که این امکان را فراهم می کند تا تلویزیون های معمولی را با متصل شدن به اینترنت به یک دستگاه هوشمند تبدیل کرده و بتوانید به طور آنلاین به تماشای فیلم و به وب گردی بپردازد.

در این مقاله در مورد عملکرد و کاربرد اندروید باکس صحبت خواهیم کرد و نحوه نصب این دستگاه را به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

اندروید باکس به شکل یک جعبه رسانه ای کوچک می باشد که با کابل HDMI به تلویزیون متصل شده و از این طریق می توانید به تماشای فیلم و بازیهای آنلاینی بپردازید. اندروید باکس امکانات تلویزیون هوشمند را برای کاربران فراهم می کند.

این از دستگاههای محبوب بسیاری از افراد می باشد که امکانات جستجو در وب و پخش آنلاینی را فراهم می کند. اکثر افراد برای تماشای فیلم ها از شبکه هایی مانند هولو و نتفلیکس استفاده می کنند و اندروید باکس این امکان را به کاربران می دهد که سریال یا برنامه ی مورد علاقه ی خود را ذخیره کنند.

کاربرد اندروید باکس در تبدیل تلویزیون معمولی به تلویزیون هوشمند

اندروید باکس به وسیله ی اترنت به اینترنت وصل شده ومحتوا به واسطه ی پورت HDMI به تلویزیون منتقل می شود. پس از اتصال اندروید باکس به تلویزیون و اینترنت شما می توانید برنامه های مورد نظر را نصب کنید.

چگونگی تبدیل سیستم عامل تلویزیون به اندروید بوسیله اندروید باکس

اندروید یک سیستم عاملی همانند ویندوز می باشد که بوسیله ی گوگل برای موبایل های هوشمند گسترش داده شده است و روی پردازنده های مبتنی بر ARM پیاده شده است. این قابلیت را فراهم می کند که همراه هر دستگاهی که سخت افزار مشابه را دارد قابل استفاده باشد.

با توجه به اینکه سیستم عامل اندروید یکی از منابع رایگان می باشد. تولید کردن سخت افزار براساس آن بسیار ارزان می باشد. همان طور که بیشتر از گوشی های هوشمند استفاده می کنند اما این امکان وجود دارد که بر روی جعبه های کوچک که شامل سخت افزار مشابه می باشند نصب گردند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله راهنمای خرید اپل واچ را از دست ندهید. 

کاربرد اندروید باکس - چگونگی تبدیل سیستم عامل تلویزیون به اندروید

چگونه اندروید باکس را به تلویزیون نصب کنیم

تا اینجا ما متوجه شدیم که اندروید باکس چیست و با کاربرد اندروید باکس آشنا شدید. برای وصل کردن اندروید باکس به تلویزیون لازم هست که کابل HDMI اندروید باکس را به تلویزیون وصل کنید.

پس از وصل شدن اندروید باکس را باید به اینترنت (مودم) وصل کنید که در برخی موارد در هنگام تنظیم وای فای یک صفحه نمایش داده می شود و در برخی موارد باید به بخش تنظیمات بروید. هنگامی که اندروید باکس متصل شد به اینترنت می توانید از آن استفاده کنید.

چگونگی نصب برنامه برروی اندروید باکس

بهترین روش برای نصب اندروید باکس استفاده از گوگل پلی می باشد. شما به یک آدرس جیمیل برای ثبت نام و دانلود برنامه ها لازم دارید.

شما می توانید این برنامه ها را در وب سایت های دیگر جستجو کنید. APK از فایل هایی که اندروید استفاده کرده بعنوان مثال فایل EXE برای ویندوز که نصب آن در هرجایی امکان پذیر می باشد.

قابلیت های اندروید باکس

کاربردی ترین استفاده ای که از اندروید باکس دارد تماشای محتوای ویدئویی می باشد. شما می توانید بهترین سرویس تماشای آنلاین را سرچ کنید. از طریق فروشگاه گوگل پلی یا وب سایت ها دانلود کرده و وارد برنامه شوید.

اندروید باکس می تواند قابلیت هایی که هرکامپیوتر دارد را انجام دهد همانند گوشی های هوشمند اندرویدی شما میتوانید برنامه های مورد نظر را نصب کرده و مورد استفاده قرار بدهید تقریبا می توان گفت هرکاری که شما تصور کنید قابل انجام شدن می باشد.

از برنامه های متنوعی که قابلیت کارهایی مانند بررسی کردن آب وهوا را شما میتوانید نصب کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع لوازم برقی آرایشی را مطالعه نمایید. 

کاربرد اندروید باکس - قابلیت های اندروید باکس

قابلیت ذخیره کردن فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بر روی اندروید باکس

اندروید باکس ها بهترین گزینه برای  پخش کردن ویدئو هایی می باشد که به شکل محلی سیو شده اند و برای پخش آنلاین بهترین گزینه هستند. اگر ویدئوی شما برروی دستگاه سیو نشد لازم هست که سرویسی مانند نتفلیکس نصب کنید.

پس ذخیره کردن برنامه ی مورد نظر شما میتوانید از روی حافظه داخلی برنامه ی مورد نظرتان را مشاهده کنید. در واقع اندروید باکس یک مجموعه ای از ویدئوهارو داشته باشید و هرزمان لازم بود به تماشای آنها بپردازید. که معمولا برروی یک هارد درایو خارجی و فلش ذخیره می شوند.

تماشای تلویزیون عادی با استفاده از اندروید باکس

هر برنامه تلویزیونی یا فیلم را شما می توانید با استفاده از اندروید باکس مشاهده کنید. کانال های تلویزیونی برای پخش و اعلام برنامه های خود وب سایت اختصاصی دارند. که شما با جستجو در وب سایت برنامه مورد نظر می توانید برنامه خود را مشاهده کنید.

آیا برای استفاده از اندروید باکس، اینترنت ضروری می باشد؟

اگر شما ویدئوها را که مشاهده می کنید از پخش آنلاینی باشد لازم هست که حتما اینترنت داشته باشید. اگر شما ویدئو یا برنامه مورد نظر را سیو کرده باشید نیازنیست که اینترنت داشته باشید.

اندروید باکس نه تنها به عنوان یک کامپیوتر کوچک کاربرد دارد بلکه شبیه هر کامپیوتر دیگر می باشد و لازم نیست که حتما به اینترنت متصل شود.

در واقع با متصل شدن اندروید باکس به اینترنت قابلیت بیشتری را دارد. اگر شما برنامه ها و ویدئوها را روی رم یا فلش سیو کرده باشید می توانید آنها را بدون اینترنت مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: نکات خرید سرویس خواب با کیفیت

کاربرد اندروید باکس - قیمت اندروید باکس

قیمت اندروید باکس در بازار

اندروید باکس در اشکال و اندازه های مختلف و با قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد. از اندروید باکس کم هزینه و اندرویدباکس با قیمت بالا که دارای اخرین سخت افزار هستند در بازار موجود می باشد.

هرکدام از این دستگاهها تنظیمات خود دارند چراکه هر تولید کننده کاربری اندروید هرکدام از دستگاهها را متناسب با دستگاههای موردنظر تنظیم میکند و شما باید اندروید باکس خود متناسب با نیازوهزینه ای که برای شما مقدور می باشد انتخاب کنید.

انواع اندروید باکس

ما در این مقاله به سه مدل از اندروید باکس اشاره می کنیم:

اندروید باکس مکسیدر مدل MX-AT3JF10:

اندروید باکس مکسیدر محصولی است که با متصل شدن به تلویزیون، دستگاه را به سیستم عامل اندروید مجهز کرده و تلویزیون شما کاملا هوشمند خواهدشد.

مدل MX-AT3 قابلیت های بسیار زیادی به تلویزیون شما اضافه خواهد کرد و دارای پردازنده 4هسته و 2گیگا بایت رم می باشد و تی وی باکس شامل درگاههای USB،HDMI، TFCARD می باشد.

کاربران می توانند فایل صوتی و تصویری خود را مشاهده کنند و دستگاه به واسطه HDMI پورت به تلویزیون وصل می شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید کنسول بازی نینتندو را مطالعه نمایید. 

کاربرد اندروید باکس - انواع اندروید باکس

اندروید باکس مدل T95-C1:

اندروید باکس مدل T95-C1 دارای این ویژگی ها می باشد. جنس بدنه پلاستیک، دارای حافظه داخلی فلش ،بلوتوث،شبکه ،پورت USB، پورت HMDI

اندروید باکس مکسیدر مدل MX-AT3JL10:

ویژگی هایی که این کالا دارد حافظه داخلی فلش، بلوتوث ،شبکه بی سیم، پورت USB، پورت HDMI، قابلیت اتصال به میکروفون، جنس بدنه پلاستیک می باشد.

اندروید باکس جی پلاس GP9:

جنس بدنه آن از پلاستیک و از رنگ مشکی ساخته شده است که همراه آن یک ریموت کنترل می باشد. این دستگاه به وسیله پورت LAN و وای فای به اینترنت وصل شده است پردازنده شامل 4 هسته مرکزی S905X3 و با معماری ARMCOrtex-A53 می باشد.

سیستم عامل اندروید این سیستم 9 و بلوتوث 4.2 می باشد.به وسیله ی دو پورت USB2و یک پورت USP3 و صدای آن با SPDIF با پورت HDMI انجام می گیرد. کیفیت تصویر FULLHD، حافظه داخلی 32گیگا بایت، حافظه رم 4 گیگا بایت می باشد.

فروشگاه بروژ مارکت

با توجه به توسعه بازی های کامپیوتری و طرفداران کنسول های بازی، سعی داریم تا بهترین و جدیدترین کنسول های بازی، نرم افزارهای بازی، لوازم جانبی و غیره را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه به شما عرضه کنیم.

با فروشگاه بروژ مارکت از جدیدترین محصولات و بازی ها باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *