زیبایی و سلامت, مقالات

انواع لوازم برقی آرایشی

لوازم برقی آرایشی - بروژ مارکت

این روزها توجه به زیبایی پوست و مو بسیار حائز اهمیت است و محصولات مختلفی در بازار برای این مقصود وجود دارد که برخی به دلیل کارایی یا کیفیت بر دیگری ارجحیت دارند. لوازم برقی آرایشی شامل لوازمی است که با برق کار می کند و برای رسیدگی و زیبایی مو یا پوست در منزل استفاده می شود.

بسیاری از این لوازم بصورت حرفه ای تر، بزرگتر و با کارایی بیشتر و قیمت های بالاتر در مراکز زیبایی یا آرایشگاهها مورد استفاده قرار می گیرند ولی این لوازم برقی آرایشی مخصوص استفاده در خانه هستند تا کارهای روزمره را پوشش دهند. در این مقاله بیشتر با این لوازم آشنا خواهیم شد پس اگر علاقمند به این حوزه هستید با ما همراه باشید.

انواع لوازم برقی آرایشی

– سشوار

اولین وسیله ای که به محض شنیدن اسم لوازم برقی آرایشی به ذهن متبادر می شود دستگاه سشوار است و تقریبا در همه منازل یافت می شود. سشوار وسیله ای برای خشک کردن و حالت دادن به مو است و برای همه اعضای خانواده قابل استفاده است.

انواعی از سشوارها با کیفیت، توان، قیمت و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند که انتخاب را برای خریداران سخت می کنند. قدرت سشوار با وات یا w روی جعبه حک می شود و نشانه سرعت سشوار و سرعت باد آن است.

هر چه وات بیشتر باشد قیمت هم بالاتر است. هزینه کردن برای سشوار با قدرت بالا هرچند با مبلغی گران تر کار عاقلانه تری است زیرا سشوار یک وسیله پرمصرف است و در صورت خرید سشواری با کیفیت پایین در مدت کمی مجبور به هزینه مجدد برای خرید یک سشوار دیگر خواهید بود.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله راهنمای خرید اپل واچ را از دست ندهید. 

لوازم برقی آرایشی - سشوار

– اتوی مو

اتوی مو وسیله ای برقی است که برای صاف کردن موها به کار می رود. البته از این دستگاه برای حالت دادن یا موجدار کردن موها هم می توان استفاده کرد و این کار با عوض کردن صفحه های آن انجام می شود.

برای خرید اتوی مو بهتر است بدانید که این اتوها جنس صفحات متفاوتی دارند و بهترین آنها صفحه سرامیکی است زیرا آسیب کمتری را متوجه موهای شما می کند.

– برس حرارتی مو

برس حرارتی هم کاری مشابه اتوی مو انجام می دهد ولی کاربرد آن راحت تر است. در هنگام خرید برس حرارتی باید دقت کنید اگر موهای بلند و پرپشتی دارید از برس های بزرگ و در صورت کوتاه و کم حجم بودن از برس حرارتی کوچک استفاده کنید تا موها به درستی صاف شود و از سوختن آنها جلوگیری شود.

– دستگاه فر کننده مو

از گذشته ها دستگاه فرکننده مو به بابیلیس معروف بود و در واقع این نام برندی بود که این دستگاه را تولید می کرد و طبق روال معمول گذشته هر برندی که محصول جدیدی ارائه می کرد به نام محصول تبدیل می شد.

این دستگاه که شبیه یک انبر فلزی است که مو به دور آن پیچیده می شود و در اثر حرارت موجدار و فر می شود. در هنگام استفاده از این وسیله نیز باید مواظب بود که تماس طولانی مدت موجب سوختگی مو می شود.

لوازم برقی آرایشی - فرکننده و اتو مو

– ماشین ریش تراش

از مهمترین لوازم برقی آرایشی آقایان ریش تراش است. این وسیله از پرکاربردترین وسایل برای مردها محسوب می شود زیرا تقریبا هر روز یا یک روز درمیان از آن استفاده می کنند. برای خرید ریش تراش حتما دقت کنید که از برند معتبری خرید نمایید و همچنین از اصل بودن کالا مطمئن شوید.

دستگاههای ریش تراش ضد آب بسیار خوب هستند و برخی از آنها حتی در حمام هم قابل استفاده هستند. ماشین ریش تراش باید سریع شارژ شود و قدرت بالایی هم داشته باشد.

– اپیلاتور

این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد به روش کندن موهاست که مخصوص خانمهاست. خانم هایی که نمی خواهند از وکس، ژیلت یا لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند این دستگاه را خواهند پسندید. بیشتر اپیلاتورها ضدآب هستند و در حمام هم قابل استفاده هستند.

برخی هم محفظه یخی دارند که برای کاهش میزان درد هنگام کندن موها روی سری نصب می شود. برای خرید اپیلاتور مناسب به برند، سرعت، قدرت، سرعت شارژ شدن و میزان صدای اپیلاتور دقت کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

لوازم برقی آرایشی - انواع لوازم

– دستگاه بافت مو

این دستگاه برای افرادی که به بافت های ریز علاقه دارند و خود فرصت و حوصله انجام این کار را ندارند بسیار مناسب است. این کار سرعت بافت مو را بسیار افزایش می دهد و بافتها یکدست و مرتب از آب در میاید.

-موزن بینی، ابرو و گوش

این دستگاه یک سری باریک دارد که موهای داخل بینی و گوش را می توان با آن کوتاه کرد و سری دیگری دارد که برای کوتاه کردن ابروها یا اصلاح خط ریش استفاده می شود.

این دستگاه بیشتر مورد استفاده آقایان قرار می گیرد زیرا رشد موهای داخل گوش و بینی آنها بسیار بیشتر است. از این نوع دستگاه هم بصورت برقی وجود دارد که باتری آن با برق شارژ شده و بعد مورد استفاده قرار می گیرد و هم نوع باتری قلمی آن وجود دارد که قدرت کمتری دارد.

سخن پایانی

لیست لوازم برقی آرایشی شامل موارد متعدد دیگری نیز هست که در این مقاله نمی گنجد. برای خرید و یا دریافت اطلاعات و راهنمایی در مورد هر یک از لوازم فوق می توانید با سایت بروژ مارکت تماس بگیرید و از سایر محصولات این فروشگاه نیز دیدن نمایید.

لوازم برقی آرایشی - خرید

فروشگاه بروژ مارکت

سایت فروشگاهی بروژ مارکت برای رفاه حال مشتریان جهت خریدهای اینترنتی و صرفه جویی در زمان و دسترسی راحت، آسان و مطمئن آنها به انواع کالاها تاسیس شده است و همچنین بستری مناسب برای فروشندگان کالاهای گوناگون برای ارائه محصولاتشان می باشد.

مشتریان این سایت فروشگاهی می توانند بدون دغدغه دوربودن مسافت با اعتماد کامل وجه کالا را پرداخت نموده و کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

دیدگاهی در مورد “انواع لوازم برقی آرایشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *