مقالات, خانه و آشپزخانه, کالای ساختمانی و تجهیزات

با برچسب کابینت pvc آشپزخانه ات را نونوار کن

برچسب کابینت Pvc - بروژ مارکت

اگر اهل تنوع طلبی در آشپزخانه هستید برچسب کابینت PVC می تواند حس تنوع طلبی در کابینت ها را در شما ارضاء کند . برای اغلب ما پیش آمده که بعد از چند سال از سفارش و ساخت کابینت های منزل دچار دلزدگی و احساس یکنواختی شده ایم و علاقه داریم تغییری اساسی در دکوراسیون آشپزخانه بدهیم .

ولی با افزایش سرسام آور قیمت ها اصلا نمی توان به تغییر کلی و نصب کابینت های جدید فکر کرد پس چه باید کرد ؟ برچسب کابینت PVC به دلیل ضد آب ، ضد خش و ضد لک بودن تمام نیازهای ما را برآورده می کند و می توانیم کابینت های خود را با هزینه ای کم نونوار کنیم .

با این مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در مورد برچسب کابینت PVC بدست آورید . فروشگاه بروژ مارکت شما را به مطالعه این مقاله جذاب دعوت می کند .

برچسب کابینت PVC چیست ؟

از نام محصول پیداست که مختص کابینت و کمد است ، پشت چسب دار است و از جنس پی وی سی ساخته شده است . برچسب های پی وی سی در طرح های سنگ ، چوب ، مات ، براق ، هایگلاس و … وجود دارد که برطبق سلیقه و نوع دکوراسیون خود می توانید از آنها استفاده کنید .

برچسب های دیگری نیز در بازار موجودند که پی وی سی نیستند ولی مقاومت چندانی در برابر خراش ، لک و حرارت ندارند در صورتی که برچسب های پی وی سی را می توان با خیال راحت حتی پشت دیوار اجاق گاز نصب کرد و با خیال راحت لکه هایی که در اثر آشپزی روی آن ایجاد می شود را با دستمالی نم دار پاک کرد .

برچسب های کابینت معمولا در عرض های 60 و 90 در بازار موجودند هرچند شاید با عرض کمتر و بیشتر هم بتوان نمونه هایی یافت .

مقاله پیشنهادی : نکات خرید سرویس خواب با کیفیت

برچسب کابینت Pvc - مزایای برچسب کابینت

مزایای نصب برچسب کابینت PVC

نصب ساده

یکی از مزایای بزرگ برچسب های پی وی سی این است که نصب آن ساده است و تنها اگر اندکی صبر و حوصله و دقت داشته باشید خودتان می توانید با یک کاتر و خط کش اقدام به چسباندن آنها کنید و نیازی به نصاب نیست .

اگر احساس می کنید که دقت لازم را در این کار ندارید حتما از نصاب یا فردی که توانایی این کار را دارد کمک بگیرید زیرا تمیزی کار بسیار مهم است .

اقتصادی بودن

همانطور که می دانید اگر بخواهید کابینت های کهنه را با نو عوض کنید باید میلیون ها تومان پول خرج کنید ولی هزینه برچسب های پی وی سی بسیار مناسب است و اصلا قابل مقایسه با این عدد و رقم ها نیست .

شما با هزینه ای اندک می توانید کابینت های کهنه را به نو تبدیل کنید و یا رنگ آنها را با دکوراسیون جدیدتان مطابقت دهید .

ضد آب و قابل شستشو بودن

در محیط آشپزخانه ضد آب و قابل شستشو بودن لوازم و وسایل حرف اول را می زند چرا که با آشپزی کردن لکه های روغن روی لوازم و وسایل نشسته و احتیاج به تمیز کردن مداوم دارند .

اگر برچسب کابینت ها قابل شستشو نباشد بعد از مدتی روغن گرفته و کدر می شود . برچسب های پی وی سی قابلیت شستشو با اسکاج و مایع ظرفشویی را دارند و از طرفی آب به داخل آنها و کابینت ها نفوذ نخواهد کرد .

حالا که به فکر نونوار کردن آشپزخانه خود افتاده اید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله اجاق گاز صفحه ای استیل یا شیشه ای ؟ را مطالعه کنید . 

برچسب کابینت Pvc - تنوع در رنگ و مدل

تنوع بالا

اگر به بازار بورس برچسب های کابینتی (در تهران میدان امام خمینی و خیابان فردوسی) سری زده باشید با انواعی از برچسب ها در طرح ها و رنگ های گوناگون مواجه می شوید که می تواند برای هر سلیقه ای با هر سبکی برچسب مناسب ارائه کند . تنوع بالای برچسب های پی وی سی از مزایای مهم آن است .

انعطاف پذیری

برچسب کابینت PVC دارای انعطاف پذیری بالایی است و این موجب می شود تا در انحناها و پیچ و خم های کابینت به راحتی جای گرفته و جلوه ای طبیعی به کابینت ها بدهد .

ابعاد متنوع

شما هر سایز کابینتی با هر ابعاد دربی که داشته باشید می توانید برچسب مناسب در بازار پیدا کنید . عرض 60 سانتی متر برای درب های کوچک ، کشوها و طبقات کوچک و عرض 90 سانتی متر برای کابینت های بزرگتر با درب های پهن پیشنهاد می شود .

توجه کنید که برچسب روی درب کابینت باید یک تکه چسبانده شود پس در هنگام خرید به ابعاد و اندازه های کابینت ها دقت کنید .

معایب برچسب کابینت پی وی سی

از آنجا که برچسب های کابینت پی وی سی مزایای زیادی دارند واقعا معایب چندانی نمی توان برای آنها در نظر گرفت ولی به این دو مورد اشاره می کنیم :

خطر نصب اشتباه

اگر در چسباندن برچسب کابینت مهارت ندارید و یا حوصله و توان این کار را ندارید بهتر است این کار را به فردی که توانایی آن را دارد واگذار کنید زیرا اگر نصب اشتباه انجام دهید اولا جلوه نازیبایی به کابینت های خود داده اید و در ثانی طول عمر برچسب را کم کرده اید .

مقاومت و دوام

درست است که برچسب پی وی سی کابینت دوام و مقاومت زیادی دارد ولی این دوام به اندازه عمر کابینت ها نیست و بعد از چند سال امکان دارد دچار عیب و ایراد شود .

ولی برای این مشکل هم راه حل وجود دارد و آن هم تعویض برچسب های کهنه با برچسب های نو با طرحی و رنگی جدید .

وسایل مورد نیاز برای نصب برچسب کابینت PVC

  • برچسب کابینت پی وی سی به مقدار کافی
  • متر
  • کاتر یا قیچی
  • کاردک پلاستیکی یا کارت بانکی
  • سشوار
  • مداد یا خودکار

برچسب کابینت pvc - مراحل نصب برچسب

مراحل نصب برچسب کابینت PVC

  1. وقتی همه وسایل را آماده کردید باید کابینت ها را آماده برچسب زنی کنید . به این صورت که تمام دستگیره ها را باز کرده و سطوحی که قرار است برچسب روی آن چسبیده شود را کاملا تمیز کنید تا از آلودگی و گرد و غبار پاک شود .
  2. ابعاد درب کابینت ها را با متر اندازه گرفته و روی برچسب با چند سانتی متر بزرگتر برش دهید .
  3. تکه های بریده شده را با دقت و احتیاط روی درب ها بچسبانید . برای این کار ابتدا مقدار کمی از چسب را از برگه پشت جدا کرده و به آهستگی و با یک دستمال با حرکات رفت و برگشت مانند پرینتر اقدام به چسباندن و هواگیری برچسب نمایید .
  4. توصیه می شود قبل از چسباندن برچسب روی درب کابینت با اسپری آب مقداری درب ها را خیس کنید تا هواگیری راحت تر در آنها صورت گیرد .
  5. بعد از چسباندن برچسب با سشوار و هوای گرم چسب را تثبت کنید و این کار را خصوصا در اطراف و جاهایی که پیچ و خم وجود دارد بیشتر انجام دهید .
  6. اگر با همه دقتی که در کار کردید باز هم حباب هایی روی کار دیده شد می توانید با سوزن سوراخهای ریزی ایجاد کرده و هوا را خارج کنید . لازم نیست نگران باشید این سوراخها اصلا دیده نمی شوند .
  7. در نهایت مجددا دستگیره ها را روی درب ها نصب کرده و از نتیجه کار خود لذت ببرید .

فروشگاه بروژ مارکت

سایت فروشگاهی بروژ مارکت برای رفاه حال مشتریان جهت خریدهای اینترنتی و صرفه جویی در زمان و دسترسی راحت ، آسان و مطمئن آنها به انواع کالاها تاسیس شده است و همچنین بستری مناسب برای فروشندگان کالاهای گوناگون برای ارائه محصولاتشان می باشد.

مشتریان این سایت فروشگاهی می توانند بدون دغدغه دور بودن مسافت با اعتماد کامل وجه کالا را پرداخت نموده و کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند.

دیدگاهی در مورد “با برچسب کابینت pvc آشپزخانه ات را نونوار کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *