بازی و اسباب بازی, مقالات

راهنمای خرید کنسول بازی نینتندو

کنسول بازی نینتندو - بروژ مارکت

اگر به خرید کنسول بازی نینتندو سوییچ فکر می کنید، ما به شما کمک می کنیم تا بهترین را انتخاب کنید. این در حالی است که سونی و مایکروسافت در تلاش هستند تا بهترین پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را به بازار عرضه کنند.

این مقاله به شما کمک می کند تا ویژگی های مهمی را هنگام خرید کنسول بازی نینتندو مد نظر داشته باشید. طرفداران بازی های کامپیوتری به دنبال این هستند که از کنسول های بازی پیشرفته و در عین حال قابل حمل استفاده کنند.

به همین دلیل، باید یک انتخاب کامل و جامع داشته باشید تا بتواند جایگزین عالی و ارزان برای شما باشد و براحتی به دستگاه های جانبی مانند تلویزیون وصل شود.

نیتندو سوییچ یکی از کنسول های قدیمی است که اکثر افراد با آن آشنا هستند و محبوبیت خاصی در بین مردم دارد.

این دستگاه با عرضه نسخه جدید و خلاقانه خود در سال های اخیر، توانسته است همگام با کنسول های بازی دیگر رقابت کند. در ادامه بیشتر با شما در این مورد صحبت خواهیم کرد.

نینتندو سوییچ چیست؟

برای شناخت بهتر کنسول بازی نیتندو سوییچ می توانید آن را مانند یک تبلت هیبریدی بازی در نظر بگیرید. یک کنسول بازی فیزیکی است که می‌تواند به معنای واقعی کلمه هر چیزی را بر روی صفحه تلویزیون شما نمایش دهد و به شما امکان می‌دهد در اتاق نشیمن، کافه یا در پرواز به کشوری دوردست بازی کنید.

این دستگاه دارای کنترلرهای چپ و راست به نام Joy-Con  است که روی بدنه اصلی کنسول تعبیه شده است. برای جلوگیری از افتادن از یک جفت بند مچ دست استفاده می شود.

همچنین دارای یک دستگیره Joy-Con  است که مینی کنترل ها را به یک کنترلر بزرگ تبدیل می کند. ممکن است به یک داک، کابل هایی برای تنظیم آن به عنوان کنسول تلویزیون، یک کابل HDMI و دوشاخه شارژ نیز نیاز داشته باشید. همه این تجهیزات درون جعبه کنسول بازی وجود دارد و باید هنگام خرید تمام موارد را به دقت بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: نکات خرید سرویس خواب با کیفیت

کنسول بازی نینتندو - مشخصات

کنسول بازی نینتندو سوییچ قابل حمل

اگر می خواهید در زمان سفر یا تفریح در حال بازی با نیتندو سوییچ باشید، حتما به باتری با دوامی نیاز خواهید داشت.

برای مثال، مدت زمان پنج ساعت و سی دقیقه برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild کافی است. در حالی که بعضی از برنامه های دیگر کمتر یا بیشتر از این باتری مصرف می کنند.

کنترل ‌کننده‌های چپ و راست Joy-Con قابلیت جداسازی را دارد و می توان به ‌طور مستقل برای بازی‌های خاصی مانند Mario Party و Mario Kart 8 Deluxe استفاده کرد. به همین دلیل، دو یا چند نفر می‌ توانند آن را در مقابل یکدیگر قرار دهند و بازی کنند.

اگر می خواهید با بیش از دو بازیکن بازی کنید، باید چند کنترلر جدید را انتخاب کنید. شما می توانید این کار را درمحیط Switch Lite نیز انجام دهید. به گونه ای که Joy-Cons خود را به کنسول اصلی متصل کنید تا برای بازی با دوستان، دست و پا گیر نباشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله انواع لوازم برقی آرایشی را مطالعه نمایید. 

کنسول بازی نینتندو - خرید

برخی از ویژگی های نینتندو سوییچ

کنسول بازی نینتندو با وجود قدیمی بودن اما دارای ویژگی های منحصر به فردی است که دلیل محبوبیت آن شده است. در ادامه برخی از خصوصیات عمده این دستگاه را به شما بیان می کنیم تا در هنگام خرید به شما کمک کند.

دکمه capture: یک دکمه کاربردی بسیار کوچک است که برای گرفتن عکس از صفحه بازی استفاده می شود. علاوه بر این می توانید آن را با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

کنترلرهای کنسول: کنسول های بازی نینتندو سوییچ از موتورهای ارتعاشی ساخته شده است که در هنگام بازی حرکت و ضربه را به بدن شما منعکس می کند تا تصور واقعی از بازی داشته باشید.

کنترلر پرو: این کنترلر در کنار کنترلرهای ایکس باکس و پلی استیشن 4 رقابت می کند و دارای طرح و کیفیت بالایی می باشد. می توانید برای بازی های چند بعدی از کلیدهای جهت دار آن استفاده کنید.

صفحه نمایشگر: داشتن یک صفحه نمایش عالی در کنسول نینتندو سوییچ قابل حمل از قابلیت های عمده آن به شمار می رود. شما می توانید مانند همه گوشی های هوشمند، از ویژگی لمسی آن استفاده کنید.

کارتریج: این یک فرمت رایج برای بازی ها می باشد که جایگزین خوبی برای سی دی ها می باشد.

بازی چند نفره: شما می توانید براحتی با چندین نفر از دوستان خود توسط نینتندو سوییچ بازی کنند. حتی نیاز به اشتراک گذاری و استفاده از کابل، دسته جداگانه و ساخت حساب کاربری نیست.

مقاله پیشنهادی: چطور عطر مناسب خود را انتخاب کنیم؟

کنسول بازی نینتندو - ویژگیها

نکات مهم خرید نینتندو سوییچ

با توجه به ویژگی های کنسول بازی نینتندو که در ابتدای مقاله ذکر شد، برای انتخاب بهتر باید یک سری نکات مهم  مانند ظرفیت باتری، قابل حمل بودن، صفحه نمایش، سرویس آنلاین و غیره را نیز در نظر داشته باشید.

گرافیک نینتندو سوییچ

برای انجام بازی های کامپیوتری گرافیک از معیارهای مهمی می باشد که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. در این مورد، کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن4 تقریبا با هم برابری می کنند. با این حال، برخی از بازی ها در محیط پلی استیشن و برخی در محیط ایکس باکس بهتر کار می کنند.

در این میان، کنسول نینتندو سوییچ از نگاه قدرت پردازش کمتر از رقبای خود نیست. زیرا با داشتن کیفیت نمایش عالی می توانید در حالت قابل حمل از آن استفاده کنید و از کیفیت 720p آن لذت ببرید.

امکان اجرای بازی در نینتندو سوییچ

یکی از نکات مهم خرید کنسول بازی نینتندو سوییچ، امکان بازی با آن می باشد. زیرا برخی از بازی های بزرگ نیاز به  شماره سریال برای اجرای بازی دارند.

در قدیم بازی های کنسول پلی استیشن4 مطابق با کنسول های دیگر نبود. اما امروزه می توان به راحتی آن را بر روی سیستم ویندوز هم اجرا کرد.

به صورت عموم، بازی های کنسول پلی استیشن4 نسبت به بازی های ایکس باکس وان از کیفیت بهتری برخوردار است. با این حال، حتما بررسی کنید که آیا می توانید با دستگاه خود انواع بازی ها را اجرا کنید یا خیر.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله راهنمای خرید اپل واچ را از دست ندهید. 

کنسول بازی نینتندو - امکان اجرای بازی

انجام بازی های آنلاین

امروزه کاربران توقع دارند تا بازی های آنلاین را انجام دهند یا از طریق نتفلیکس تماشا کنند. برخی از کنسول های بازی مانند ایکس باکس و پلی استیشن4 از ویژگی لایو و شبکه برای متصل شدن به سرویس های آنلاین استفاده می کنند.

برای انجام بازی های آنلاین قبل از هر چیز اشتراک خریداری کنید و سپس شروع به بازی کنید. با این کار می توانید هر ماه چندین بازی جدید هم دریافت کنید.

تجهیزات جانبی نینتندو سوییچ

کنسول های بازی همه دارای تعدادی وسایل جانبی است که باید هنگام خرید تمام قطعات و نحوه اتصال آن را بررسی کنید.

برخی از کنسول های بازی قابلیت اتصال به دستگاه های اکترونیکی و گجت را دارند که باید از اتصال آن مطئمن شوید. برخی از وسایل جانبی نینتندو شامل محافظ صفحه نمایش، کابل، کانکتور، کیف حمل، کنترلر ، کنترلر پرو، کیت لبو و غیره می باشد.

فروشگاه بروژ مارکت

با توجه به توسعه بازی های کامپیوتری و طرفداران کنسول های بازی، سعی داریم تا بهترین و جدیدترین کنسول های بازی، نرم افزارهای بازی، لوازم جانبی و غیره را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه به شما عرضه کنیم.

با فروشگاه بروژ مارکت از جدیدترین محصولات و بازی ها باخبر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *