مقالات, مد و پوشاک

مد و فشن در حوزه طراحی لباس

مد و فشن - فروشگاه بروژ مارکت

صنعت مد و فشن اهمیت زیادی در دنیا دارد و شرکتهای بزرگ تولیدکننده پوشاک همواره در رقابت با هم هستند تا بهترین ها را به مشتریان خود ارائه نمایند .

نوع پوشش ما می تواند در طرز فکر دیگران در مورد ما تاثیر بگذارد و ظاهر و پوشش هر فرد نشان از شخصیت ، طرز فکر و عقاید او دارد .

در این مقاله قصد داریم به موضوع صنعت مد و فشن در حوزه طراحی لباس بپردازیم و چند نکته طلایی در این مورد به شما ارائه کنیم پس با فروشگاه بروژ مارکت همراه باشید .

مد و فشن در حوزه طراحی لباس

مد و فشن فقط به پوشش و لباس محدود نشده و در دیگر صنایعی که با زندگی انسان در ارتباط است نیز وجود دارد . امروزه در معماری ساختمانها ، نحوه رفتار و صحبت کردن افراد خصوصا سلبریتی ها ، رژیم غذایی ، رنگ سال و … مد و فشن دیده می شود .

مد و فشن در واقع معانی مشابهی دارند و هر دو به معنی پوششی خاص در مقطع زمانی خاص هستند . با نگاهی به پوشش افراد در سالهای گوناگون متوجه می شویم که لباس هایی که در یک زمان مد روز هستند در دوره های بعدی کاملا از مد افتاده و ناخوشایند هستند .

مد و فشن تنها مختص دنیای غرب نیست و در کشورهای اسلامی نیز این صنعت رشد بسیاری داشته است . در جهان بیش از 1 میلیارد و 300 میلیون مسلمان وجود دارد که با توجه به عقاید و باورهای مذهبی خود دارای پوشش های خاصی هستند .

دین منافاتی با آراستگی و زیبایی ندارد و هر پوششی که برازنده باشد مورد قبول ادیان است . پرداختن به مد و فشن در کشورهای پیشرفته بیش از سایر کشورها دیده می شود ولی در میان کشورهای دنیا ایتالیا به مهد مد و فشن دنیا معروف است . در ادامه به دلایل این محبوبیت می پردازیم .

مطمئنا استفاده از عطر هم جزئی از استایل و سبک شماست . به شما مطالعه مقاله چطور عطر مناسب خود را انتخاب کنیم ؟ را پیشنهاد می کنیم . 

مد و فشن - فشن در حوزه طراحی لباس

دلایل محبوبیت صنعت مد ایتالیا چیست ؟

برندهای مطرح ایتالیایی همچون ورساچه ، پرادا ، دولچه و گابانا ، جورجیو آرمانی و … همواره کالکشن های شیک و زیبایی را به بازار جهان عرضه می کنند .

اما اینجا این سوال پیش می آید که وجه تمایز طراحی لباس ایتالیایی با دیگر کشورها در چیست ؟ در اینجا به برخی از این تفاوت ها اشاره می کنیم :

شیوه خاص طراحی

در ایتالیا توجه به جزئیات و ظرافت بسیار دیده می شود . این موضوع نه تنها در پوشاک بلکه در کفش ، مبلمان و … نیز دیده می شود .

اگر به غذاهای ایتالیایی هم نظری کنید متوجه می شوید که همه آنها بسیار لذیذ و با کلی جزئیات هستند . طراحان لباس ایتالیایی دقت زیادی در طراحی های خود داشته و کارهای ظریف و زیبایی را به دنیا عرضه می کنند.

خانم ها علاوه بر پوشش و لباس خود باید به پوست خود هم اهمیت بدهند . پس خواندن مقاله ماسک های روشن کننده طبیعی برای پوست های کدر را از دست ندهید

مد و فشن - شیوه خاص طراحی لباس

ترکیب رنگ

در کارخانجات نساجی ایتالیا تکنیکهای مخصوص و منحصربفردی برای رنگ آمیزی و چاپ پارچه ها وجود دارد که منجر به تولید پارچه های خاص و درجه یک و دوخت لباسهای جذاب می شود .

سبک و استایل

استایل و سبک ایتالیایی در دنیای مد تم جاودانه است و بسیاری از افراد در دنیا از محصولات کمپانی های این کشور استقبال کرده و از داشتن آنها حس رضایت دارند .

حسن شهرت و تقاضای بالا

اجناس ایتالیایی از کیفیت بالایی برخوردارند چرا که در تولید آنها ظرافت و دقت زیادی به کار رفته است . این حسن شهرت موجب شده که برندهای ایتالیایی مشتریان زیادی داشته باشند و سطح تقاضا بسیار بالاست.

چند نکته طلایی برای خوش پوش بودن

بیش از حد درگیر مد و فشن نشوید

سبک های گوناگونی که در صنعت مد و فشن هر ساله بروز و ظهور پیدا می کنند هر یک پیشینه ای خاص دارند که ممکن است با طرز فکر شما تناسب نداشته باشد .

پس قبل از انتخاب مدی خاص در مورد آن تحقیق کنید . در ضمن بیش از اندازه درگیر مد نشوید زیرا وقت و هزینه زیادی از شما می گیرد و همیشه دلواپس این خواهید بود که از مد روز عقب نیفتید .

مد و فشن - نکات طلایی خوش پوش بودن

سراغ لباس های بی کیفیت و ارزان نروید

حتما شما هم این ضرب المثل را شنیده اید که هر ارزانی بی علت نیست . در مورد صنعت پوشاک و لباس هم این ضرب المثل صدق می کند . برای خرید پوشاک مناسب توجه داشتن به جنس پارچه و نوع دوخت مهم است .

علاوه بر این لباس باید به تن شما بنشیند و اندام شما را زیبا نشان دهد . پس سراغ لباسهای ارزان و بی کیفیت نروید زیرا به زودی مجبور می شوید از شر آنها خلاص شده و مجددا اقدام به خرید لباس کنید .

استایل مناسب خود را انتخاب کنید

داشتن احساس راحتی و آرامش با لباسی که به تن داریم بسیار مهم است . استایلی را برای پوشش خود انتخاب کنید که با آن راحت هستید و از آن احساس رضایت می کنید . لازم نیست مطابق مد و فشن پیش بروید و مجبور به پوشیدن لباسی شوید که از آن لذت نمی برید .

تصمیم گیرنده نهایی شمائید

قبل از خرید پوشاک و یا اکسسوری اول سری به کمد لباسهایتان بزنید . بسیاری از ما چیزهایی را می خریم که نیازی به آنها نداریم یا مشابه آن را در کمد خود داریم . توسط تبلیغات فروشگاههای آنلاین پوشاک اغوا نشوید زیرا تصمیم گیرنده در نهایت شما هستید .

مد و فشن معادل برهنگی نیست

برخی افراد تصور می کنند که خوش پوشی و به روز بودن معادل پوشیدن لباسهای باز و نیمه برهنه است در حالی که این درست نیست .

بسیاری از استایل های شیک و جذاب کاملا پوشیده هستند و همچنین در شوهای حجاب استایل خبری از برهنگی نیست . پس می توان بدون برهنگی خوش پوش و مد روز بود .

فروشگاه بروژ مارکت

سایت فروشگاهی بروژ مارکت برای رفاه حال مشتریان جهت خریدهای اینترنتی و صرفه جویی در زمان و دسترسی راحت، آسان و مطمئن آنها به انواع کالاها تاسیس شده است و همچنین بستری مناسب برای فروشندگان کالاهای گوناگون برای ارائه محصولاتشان می باشد .

مشتریان این سایت فروشگاهی می توانند بدون دغدغه دور بودن مسافت با اعتماد کامل وجه کالا را پرداخت نموده و کالای خود را در اسرع وقت تحویل بگیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *